Vispārīgi

    Mana jaunā dzīvesvieta atrodas citā valstī. Kā varu turpināt lietot savu esošo MyFestool kontu?
    Tas atkarīgs no jūsu jaunās dzīvesvietas. Jūs joprojām varat apskatīt datus MyFestool, bet MyFestool un vispatverošās garantijas1 piedāvājums un pakalpojumu apmērs ir atkarīgs no jūsu dzīvesvietas un katrā valstī var atšķirties. Tas nozīmē, ka noteiktos apstākļos nevarat izmantot visus servisa pakalpojumus. Piemēram, ne visās valstīs piedāvājam remonta pasūtīšanu tiešsaistē. Lai uzzinātu, kādi pakalpojumi pieejami jūsu valstī, skatiet MyFestool lietošanas noteikumus un garantijas noteikumus attiecīgajā jūsu valsts Festool tīmekļa vietnē. Visu valstu pārskats atrodams www.festool.com.
    Kas ir MyFestool?
    MyFestool ir jūsu bezmaksas personīgais klienta konts, kas pieejams mūsu tīmekļa vietnē vai Festool lietotnēs. MyFestool ir pieejams gan privātpersonām, gan juridiskajām personām. Tur pieejami dažādi pakalpojumi. Tur varat, piemēram, reģistrēt savus instrumentus visaptverošajai garantijai 1, apskatīt savus reģistrētos instrumentus un garantijas ilgumu, veikt remonta pasūtījumu tiešsaistē un meklēt piederumus un rezerves detaļas saviem instrumentiem. Turklāt piedāvājam iespēju izveidot sarakstu ar vēlamajiem produktiem. Juridiskās personas var saņemt no mums paplašinātu servisa piedāvājumu un ielūgt savus darbiniekus MyFestool (bez eksistējoša MyFestool konta).

    Pieteikšanās

    Es saņēmu ielūguma vēstuli vai ielūguma e-pastu: kā es ar to varu izveidot MyFestool kontu?

    Lai jūs MyFestool kontā ierīču pārskatā varētu redzēt un arī pārvaldīt jau reģistrētās ierīces, mēs jums esam sagatavojuši MyFestool kontu, kuru varat izveidot ar jums nosūtītās ielūguma vēstules palīdzību, ievadot individuālu ielūguma kodu.

    1. Lai aktivizētu savu MyFestool kontu, ieskenējiet QR kodu un ievadiet šādu tīmekļa adresi: https://login.festool.com/myfestool.
    2. Izvēlieties savu valsti un ievadiet šādus datus: e-pasta adresi, paroli, kā arī vēstulē doto ielūguma kodu šādā formātā: AAA-BBB-CCC-DDD. Pēc tam apstipriniet MyFestool lietošanas noteikumus.
    3. Uz norādīto e-pasta adresi saņemsiet apstiprinājuma e-pastu. Šeit noklikšķiniet uz „Apstipriniet MyFestool reģistrāciju“. Lūdzu, ņemiet vērā, ka saite būs aktīva 30 dienas pēc e-pasta saņemšanas. Ja termiņš ir beidzies, sāciet reģistrāciju no jauna.
    4. Lūdzu, piesakieties savā kontā ar saviem piekļuves datiem.
    5. Ierakstiet savus datus obligātajos laukos (tālruņa PIN, privātpersona/juridiska persona-> uzņēmuma nosaukums, uzruna, vārds un uzvārds).
    Kā izveidot MyFestool kontu: tīmekļa vietnē?
    1. Atveriet šo interneta vietni: www.festool.lv/MyFestool un klikšķiniet uz „Izveidot jaunu kontu“.
    2. Izvēlieties savu valsti un ievadiet šādus datus: e-pasta adresi, paroli un apstipriniet MyFestool lietošanas noteikumus.
    3. Uz norādīto e-pasta adresi saņemsiet apstiprinājuma e-pastu. Šeit noklikšķiniet uz „Apstipriniet MyFestool reģistrāciju“. Lūdzu, ņemiet vērā, ka saite būs aktīva 30 dienas pēc e-pasta saņemšanas. Ja termiņš ir beidzies, sāciet reģistrāciju no jauna.
    4. Lūdzu, piesakieties savā kontā ar saviem piekļuves datiem.
    5. Ierakstiet savus datus obligātajos laukos (tālruņa PIN, privātpersona/juridiska persona-> uzņēmuma nosaukums, uzruna, vārds un uzvārds).
    Es aizmirsu savu paroli. Ko darīt?
    1. Atveriet šo interneta vietni: www.festool.lv/MyFestool.
    2. Klikšķiniet uz „Atiestatīt paroli“ un ievadiet savu e-pasta adresi.
    3. Jūs saņemsiet e-pastu, ar kura palīdzību varēsiet izveidot jaunu paroli.
    Es nesaņēmu apstiprinājuma e-pastu MyFestool reģistrācijai. Ko darīt?
    Lūdzu, pārbaudiet sava e-pasta reklāmas un mēstuļu mapes vai izmantojiet meklēšanas funkciju, meklējot „MyFestool“. Ja apstiprinājuma e-pasta tomēr nav, sazinieties ar Festool, izmantojot klientu palīdzības līniju Kontakti.
    Kādi ir paroles priekšnosacījumi, lai varētu reģistrēties MyFestool?

    Parolei jāatbilst šādiem kritērijiem:

    • jābūt vismaz astoņām zīmēm,
    • jāizmanto mazie un lielie burti,
    • jābūt vismaz vienam ciparam un speciālajai zīmei.

    Profila apstrāde/ konta dzēšana

    Vai varu mainīt valodu savā MyFestool portālā?
    Valstīs ar vairākām valodām piedāvājam valodas maiņas funkciju jūsu MyFestool sadaļas augšējā rindā. Funkcija „Mainīt valodu“ profilā diemžēl nav pieejama. Ja tas tomēr nepieciešams, sazinieties ar Festool, izmantojot klientu palīdzības līniju Kontakti.
    Kā varu izdzēst savu MyFestool kontu?
    Savu MyFestool kontu jebkurā laikā varat izdzēst izvēlnes sadaļā „Mans profils“. Tiklīdz MyFestool konts tiek dzēsts, tiek dzēsta arī esošā piekrišana reklāmai. Tomēr garantijas reģistrācija saglabājas, jo mums nepieciešami dati garantijas noformēšanai. Jūsu dati tiek anonimizēti, tiklīdz garantijas termiņš ir beidzies (10 gadu rezerves detaļu garantija). Dzēšot jūsu MyFestool kontu, mēs lūgsim jūsu piekrišanu saglabāt jūsu e-pasta adresi tiem retajiem gadījumiem, kad mums jāveic iegādāto/reģistrēto ierīču modernizācija vai atsaukšana.
    Vai varu savu MyFestool kontu mainīt no privāta konta uz uzņēmuma kontu vai no uzņēmuma konta uz privātu kontu?
    Diemžēl mainīt MyFestool kontu no komerciāla uz privātu un no privāta uz komerciālu nav iespējams. Ja tomēr ir tāda nepieciešamība, sazinieties ar Festool, izmantojot klientu palīdzības līniju Kontakti.

    Mainīt uzņēmumu

    Kā pievienot jaunu darbinieku?
    1. Piesakieties MyFestool, izmantojot šo saiti www.festool.lv/MyFestool.
    2. Darbinieku uzaicināšanas funkcija pēc pieteikšanās kontā atrodama personīgajā MyFestool sadaļā „Mainīt uzņēmumu“ vai šajā saitē: www.festool.lv/MyFestool/mainīt-uzņēmumu.
    3. Šeit ievadiet sava darbinieka e-pasta adresi. Ņemiet vērā, ka, lai nosūtītu ielūgumu, attiecīgais MyFestool konts vēl nedrīkst būt izveidots. Tad darbinieka e-pasta adrese parādās pārskatā ar statusu „Atvērts“.
    4. Kad darbinieks ielūgumu ir apstiprinājis un papildinājis savus datus MyFestool kontā, pārskatā statuss mainās uz „Apstiprināts“. Darbinieks var redzēt visus uzņēmuma instrumentus un izmantot citas funkcijas.
    Es saņēmu ielūgumu no kolēģa. Kas jādara, lai to apstiprinātu un izveidotu MyFestool kontu?
    1. Tiklīdz esat uzaicināts uz MyFestool, saņemat e-pastu. Apstipriniet ielūgumu, klikšķinot uz „Tagad apstipriniet MyFestool kontu“.
    2. Apstiprinājuma lapa atveras automātiski (jūsu e-pasta adrese ir ierakstīta automātiski) un varat izveidot savu paroli, apstiprināt MyFestool lietošanas noteikumus un klikšķināt uz „Izveidot jaunu kontu
    3. Tagad varat papildināt savus datus un savā MyFestool kontā apskatīt visus uzņēmuma instrumentus un citas funkcijas.
    Kā izdzēst darbinieku?
    Lai izdzēstu darbinieku, klikšķiniet uz papīrgrozu sadaļas “Mainīt uzņēmumu” pārskatā. Lai dzēšana nenotiktu pārskatīšanās dēļ, dzēšana vēlreiz jāapstiprina. Darbinieks par dzēšanu tiek informēts pa e-pastu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka līdz ar to tiek dzēsts darbinieka MyFestool konts.
    Kādas iespējas piedāvā funkcija „Mainīt uzņēmumu“ manā MyFestool uzņēmuma kontā?
    Uzņēmumu klientiem MyFestool piedāvā iespēju uzņēmumā uzaicināt darbiniekus, izmantojot viņu e-pasta adresi. Lūdzu, ņemiet vērā, ka ielūgumu var nosūtīt tikai tad, ja adresāta e-pasta adresei vēl nav MyFestool konta. Uzaicinātā persona saņem e-pastu, kurā var apstiprināt ielūgumu un papildināt savu MyFestool kontu. Pēc reģistrācijas darbinieks tiek tieši pakārtots attiecīgajam uzņēmumam. Viņš var redzēt visus uzņēmuma instrumentus un izmantot citas funkcijas. Lūdzu, ņemiet vērā, ka darbiniekiem ir tādas pašas tiesības un MyFestool skats, kā MyFestool konta „saimniekam“. Uzaicinātās personas jebkurā laikā var atkal izdzēst. Šādā gadījumā darbinieka MyFestool konts tiek dzēsts.

    Garantijas reģistrācija

    Kas ir visaptveroša garantija?
    Ar plašajiem mūsu visaptverošās garantijas servisa pakalpojumiem 1 jūsu jaunais Festool instruments pirmos trīs gadus ir pilnībā apdrošināts un jūs varat koncentrēties būtiskajam: savam darbam. Lai jūs varētu izmantot pakalpojumu „Visaptverošs bezmaksas remonts“2, „Instrumenta aizstāšana zādzības gadījumā“ un „Tiek garantētas oriģinālās rezerves daļas“ priekšrocības, instruments pirmo 100 dienu laikā pēc iegādes/piegādes bez maksas jāreģistrē.
    Mana jaunā dzīvesvieta atrodas citā valstī. Vai joprojām varu pretendēt uz visaptverošo garantiju?
    MyFestool un vispatverošās garantijas1 piedāvājums un pakalpojumu apmērs ir atkarīgs no jūsu dzīvesvietas (nevis no valsts, kurā ierīci iegādājāties) un katrā valstī var atšķirties. Lai uzzinātu, kādi pakalpojumi pieejami jūsu valstī, skatiet MyFestool lietošanas noteikumus un garantijas noteikumus attiecīgajā jūsu valsts Festool tīmekļa vietnē. Visu valstu pārskats atrodams www.festool.com, izvēloties attiecīgo valsti.
    Vai reģistrācija visaptverošajai garantijai ir par maksu? 
    Nē, reģistrācija ir bez maksas. Vienīgais priekšnosacījums: jums savs instruments 100 dienu laikā pēc iegādes jāreģistrē visaptverošajai garantijai1. Ņemiet vērā, ka zādzības gadījumā iespējamas pašriska izmaksas un remonta gadījumā citas izmaksas (piem., tīrīšanas piemaksa H putekļsūcējam).
    Kā reģistrēt savu instrumentu visaptverošajai garantijai?

    Sākot ar 01.01.2021., jūs kā mūsu klients ekskluzīvi varat reģistrēties vietnē MyFestool visaptverošas bezmaksas garantijas 1 saņemšanai. Lūdzam ņemt vērā, ka jūsu izplatītājs vairs nevar veikt reģistrāciju jūsu vietā. Savu instrumentu pirmo 100 dienu laikā pēc iegādes/piegādes pavisam vienkārši varat reģistrēt tiešsaistē savā MyFestool kontā. MyFestool pieejams tīmekļa vietnē vai Festool lietotnē.

    Reģistrācija tīmekļa vietnē:

    1. Piesakieties MyFestool kontā, izmantojot saiti www.festool.lv/MyFestool.
    2. Veidlapa garantijas reģistrācijai pēc pieteikšanās atrodama jūsu personīgā MyFestool konta sadaļā „Reģistrēšanas rīks“ vai šajā saitē: www.festool.lv/MyFestool/garantijas-reģistrācija.
    3. Aizpildiet šādus veidlapas laukus: T.Nr., S.Nr. (šie dati atrodami pievienotajā garantijas kartē vai ierīces datu plāksnītē), iegādes datums/piegādes datums (šeit varat ievadīt tikai datumu, kas ir maks. 100 dienas pēc iegādes/piegādes. Lūdzu, ievadiet datumu, kas norādīts jūsu pirkuma čekā/pavadzīmē.) Augšupielādējiet savu rēķinu/pavadzīmi (ņemiet vērā datnes lielumu un formātu), ievadiet sava pārdevēja datus, un, ja nepieciešams, papildiniet savus datus.
    4. Jūs veiksmīgi reģistrējāt savu ierīci un jebkurā laikā ierīču pārskatā varat lejupielādēt garantijas sertifikātu.
    Kādēļ man pašam jāreģistrē mana ierīce un kādēļ to manā vietā (vairs) nevar izdarīt pārdevējs?
    Festool stingri ievēro datu aizsardzības noteikumus. Tāpēc esam nolēmuši, ka garantijas reģistrāciju jūs turpmāk veicat patstāvīgi un tādējādi patstāvīgi varat lemt par savu datu apstrādi. Attiecīgi kopš 2021. gada janvāra esam nodrošinājuši jums ekskluzīvu iespēju reģistrēt savu instrumentu garantijai MyFestool kontā. Šādi aizsargājam jūs, resp., jūsu personas datus no nejaušas tālāknodošanas mums, kā arī tirdzniecības partneri no nepareizas rīcības ar jūsu datiem un, protams, arī mūs pašus no nelikumīgas jūsu datu iegūšanas bez jūsu piekrišanas. Tādējādi MyFestool jūs jebkurā laikā varat kontrolēt ne tikai savus personas datus, bet arī savus Festool instrumentus.
    Cik ilgi varu reģistrēt savu instrumentu?
    Jums savs instruments jāreģistrē visaptverošajai garantijai1 100 dienu laikā pēc iegādes/piegādes.
    Kas nepieciešams garantijas reģistrācijai?
    Tam nepieciešams jūsu ierīces detaļas un sērijas numurs (T-Nr. un S-Nr.), kā arī pirkuma čeks/pavadzīme un MyFestool konts.
    Kāpēc garantijas reģistrācijai nepieciešams augšupielādēt rēķinu/pavadzīmi?
    Rēķina augšupielāde ir viens no nosacījumiem, lai saņemtu garantiju. Tas ir minēts arī garantijas noteikumos. Saskaņā ar garantijas noteikumiem reģistrācija iespējama 100 dienu laikā pēc iegādes/piegādes, vēlāk reģistrācija vairs nav iespējama. Lai varētu salīdzināt iegādes/piegādes datumu, kā norādīts garantijas noteikumos, nepieciešams augšupielādēt derīgu rēķinu/pavadzīmi. Mūsu pārbaudei izšķiroša nozīme ir rēķinā/pavadzīmē norādītajam iegādātajam Festool instrumentam un datumam; cita informācija, piemēram, klienta numurs, cena utt., var nebūt norādīta.
    Vai es saņemšu apstiprinājumu par reģistrāciju visaptverošajai garantijai?
    Jā, jūs saņemsiet apstiprinājumu un pēc iegādes savā MyFestool kontā jebkurā laikā varēsiet apskatīt savu garantijas sertifikātu, kā arī lejupielādēt to, lai saglabātu dokumentāciju ilgtermiņā.
    Vai visaptverošā garantija ir visiem Festool produktiem?
    Visaptverošā garantija iespējama visiem Festool instrumentiem un citiem atlasītiem izstrādājumiem, piemēram, akumulatoru blokiem vai lādētājiem. Vai izstrādājums ir reģistrējams visaptverošajai garantijai, redzams pēc garantijas kartes, kas izstrādājumam pievienota „Systainer” vai kastē. Turklāt arī izstrādājumu aprakstā mūsu mājaslapā varat izlasīt, vai iespējama reģistrācija. 1
    Vai garantijai var reģistrēt atsevišķus akumulatoru blokus/lādētājus?
    Akumulatori un lādētāji ir piederumi, bet uz tiem tomēr attiecas mūsu visaptverošā garantija1. Akumulatorus un lādētājus nevar reģistrēt garantijai, izmantojot mūsu tiešsaistes veidlapu. Garantijas pretenzijas gadījumā kā pierādījums nepieciešams pirkuma dokuments.
    Ierīci man uzdāvināja. Vai varu to reģistrēt?
    Lai reģistrētu ierīci visaptverošajai garantijai1, kā pierādījums nepieciešams oriģinālais pirkuma čeks/pavadzīme. Turklāt reģistrācija jāveic ne vēlāk kā 100 dienu laikā pēc iegādes/piegādes.
    Es iegādājos lietotu ierīci. Vai varu to reģistrēt?
    Reģistrācijai garantijai iespējama tikai tām ierīcēm, kas iegādātas pie Festool pārdevēja. Ja lietoto ierīci jau reģistrējis iepriekšējais īpašnieks un tai vēl garantija ir spēkā, varat pie mums pieteikt garantijas pārnešanu. Tam nepieciešama garantijas sertifikāta kopija vai tajā esošais atsauces numurs.
    Instrumentu pārskatā mana reģistrētā(-s) ierīce(-s) nav atrodama(-s). Ko darīt?
    Parasti visiem garantijai reģistrētajiem instrumentiem un to garantijas termiņiem būtu jābūt redzamiem instrumentu pārskatā. Ja tomēr pārskatā kādas no reģistrētajām ierīcēm nav, tam var būt šāds iemesls: Ja agrāk reģistrējāt ierīci bez MyFestool konta vai arī to reģistrējis pārdevējs, ierīces pārskatā nav. Ja instrumenta pārskatā nav, sazinieties ar Festool klientu palīdzības dienestu, izmantojot kontaktveidlapu, lai mēs ierīces reģistrāciju varētu pārnest uz jūsu jauno MyFestool kontu.